6 ay once kurtaj oldum ve yeni pıhtılaşma testi yaptırdım sonucunda pıhtılaşma sorunum cıktı. Bu testi bekledim dogudayim eşimin işinden dolayı ve orda yapılmıyordu. Ailemin yanına gelmeyi bekledim ve yaptırdım tahmin ettiğim gibi cıktı artık ve iğneye ne zaman başlanıyor keseyi gorumcemi öğrenmekte geç kalabilirmiyim cunki her ay çocuk oldumu olmadimi stresine girmek istemiyorum adetim geçerse test yapmak istiyorum ama geç kalırmışım bilmiyorum iğne için tecrübeli annelerimiz bana bilgi verirmisiniz.