Beetl_16 26 haftalık gebeyim. AZOSİLİN adlı enfeksiyon ilacı kullanıyorum(antibiyotik). Kullanmaya başladığımdan beri ishal oldum bu durumu yaşayan var mı normal bişey mi acaba? Yoksa doktora gidene kadar ara mı vermeliyim 🙄