Ben ikili testi yaptırmadım yaptırmak istemedim dünde detaylıya girdim kendi doktorum yapmıyor detaylıyı başka bi doktora yönlendirdi Oda baktı ve bi kağıt hazırladı kağıtta ense kalınlığı normal sınırda ( < 6 mm) yazıyor normal mi sanki fazla geldi bana 😕 nolur sadece bilgis olanlar yazsın 21+4 deyim