Kızlar günaydın 16+5 hamileyim.. Bugüne kadar hep belimde ağrı oluyordu.. bir kaç haftadır artık belimde değil, kasıklarımda bazen sancı, bazen ağrı, bazen iğne batması gibi ağrı oluyor 🙏🏽 Kontrole gidince doktoruma sorucam ama sizden de fikir almak istedim bu sizlerde de oluyor mu? Bazen korkuyorum acaba bir şey mi var diye