Adelnilaslan Kızlar 30. Haftamdayım tam bu haftalarda şeker yüklemesi yaptıran vaemı doktoru öneren geldim burada hemşire var doktor yok kendi doktoruma da ulaşamıyorum
Meriwa Adelnilaslan canm ben haftasında yaptırdım ama burda bi kaç kişiden 32 de yaptırdığını bile duydum açıkcası
Buglem_ecrin Adelnilaslan evet bende yaptırdım nmve şeker çıktı malesef diyet yaptım düzeldi çok şükür dikkat etmem lazım
Prensprenses Adelnilaslan ben yaptırdım doktor istemedi başda sonra suyumu fazla görünce yaptır dedi 29+5 de yaptırdım ve şeker çıktı
Yaseminnnnnnn Adelnilaslan 24te yaptırdım ben dört saat hastanede beklemek çok zordu ama şeker çıkmadı şükür