Kızlar merhaba 21+4 olduk bugün son 2 haftadır bebeğin hareketilerini düzenli olmasa da özellikle geceleri yattığımda çok net hissediyordum dün gece hiç uyuyamadım dürttüm karnımı rahatsız ettim ama bir tık etmedi çok huzurum kaçtı. Erkenden yine uyandım bekliyorum hala yok sizce bu normal mi ?