Sevi01 Yasanixxxx benim de o haftalardan başladı şu an 22 haftalığım ama sabah akşam Hindistan cevizi yağı sürüyorum sen de başla istersen çatlaklardan oluştuktan sonra hiçbir şey yapılamıyor maalesef
Meriwa Yasanixxxx hamild olduğumu öğrendiğimden beri nemlendiriyorum kaşıma sakın ne bulursan sür nemlensin bide günde 2-3 litre su iç vücut susuz nemsiz kalmasın
Yasanixxxx Meriwa bitane krem getirttim internetten icerisinde 10 turlu yag var kullaniyorum ama cok acayip kaşınıyor
Meriwa Yasanixxxx valla genetik de önemli ama ben bilmediğim bişey kullanmadım çatlak kremi de almadım 33 deyim şükür yok bişeyim ama ben elimde biodermanın vucüt kremi sürdüm şimdi de avon var onu sürüyorum mesela birazda yapıyla alakalı
Fadikfs Benim hala kaşınıyor ama kaşımamaya çalışıyorum bir yerim çatlamadı ama popomda iki üç çizik var hiç tahmin etmezdim orda çatlak olacağını krem falanda sürmüyodum aslında çokta büyümedi ama 🤷🏻♀️