Kızlar şu 1 2 haftadır bu problemle yaşıyorum. 2 hafta önce falandı pijamam dahi ıslanmıştı hemen doktora gittim alttan muane oldum, bebeğin kalp atışlarına bakıldı, nst girdim hiç bi problem yoktu daha sonrasında turnusol kağıdı da kullandım o da renk değiştirmedi su değildir o zaman dediler.. idrar tahlili falan istendi biraz enfeksiyon çıkınca doktor tek kullanımlık ilaç verdi içtim geçer gibi oldu suyun da iyi derken dün iç çamaşırımda mavimi yeşil mi anlayamadığım bi renk ve gene su gibi akıntı gördüm doktora gittim gene alttan muane edildi bebeğe bakıldı akıntı gibi duruyor dedi 2 günlük bi fitil verdi.. Bu sabah kalktım çok az gene rengini tam anlayamadığım akıntı var.. Kafayı yicem artık… Su mu geliyor diye iyice telaş oldum