13 gün oldu dogum yapalı bebegime kavuşamadım 13 gün içerisinde yanlızca iki sefer 5dk gördüm toplamda 10dk bile degildir öyle acı cekiyorum ki şu okunaan ezanın yüzü suyu hürmetine rabbim beni evladıma kavuştursun biab önce şifa versinn dualarınızı eksik etmeyin