ilkayK Kızlar vaktinde şeker yüklememde bişey çıkmadı bu sefer açlık tokluk yaptırdım yine bişey çıkmadı bu çocuğun suyu niye fazla 🤷🏻♀️ Erken gelebilir diyorlar yaşayan var mı kızımız olcak inş
Prensveprensesinannesi ilkayK benimde aynı durum şeker yüklemesinde bir şey çıkmadı tekrar şekeri ölçüler yine sorun yok ama suyum fazla yediklerine dikkat etmemi söyledi
Miniginannesiiii1111 ilkayK banada 24. Haftada çok gürül gürül suyun yok ama doğuma kadar götürür dedi şuan 27+3um kontrollerim 2 haftada bire düştü gebelik tansiyonum olduğu için insllah bende sağ salim sonuna gelebilirim
Nuribrhm ilkayK banada ole demıstıler ıkıncı cocugum olacak pazartesı suyuna hep fazla dedı son ayımda normale donmus dedı canım bısey olmaz korkma
Alyali 35 haftalığım su azlığı var bendede 38 haftamda suni sancı vericez doğum olucak dedi dr bebek kilosuda zayıf 2100 gramdı en son doğuma kadar 500 gram daha alır insallah