25+5 im ve 20 haftadan beri belkide daha fazla bendede aşırı derecede ayak yanması tuzlu yada sirkeli su yapın ama soğuk değil normal oda sıcaklığında ilk soktuğunuz yine yine yanıyo ayaklar ama bi süre sonra geçiyo ben en az 2 saat tutuyorum sonra yine ılık suyla duruluyorum ağrıyıda yanmayıda hafifletiyo anca böyle dayanabilmeye başladım