Ben de hamileyim şu bir ay önce çıktı guatr iki kere kontrole gittim kandaki değerler bebisi etkilemeyecek seviyede o yüzden ilaç yazmadı , ayda bir gel baktır dedi . Ama ultrasonla bakınca nodül de vardı ve hamilelik bitince geçmeyecek ama hayatımı etkileyecek kadar zararlı degilmis