Vallahii öyle bir şiştim öyle bir ödemim varki yürümekte zorlanıyorum ayaklarım acıyor sabah kontrol var bakalım ne diyecek doktor 🤦♀️ 39 da 3500 dü kilosu normal doğumu çok istiyorum sancı yok açılmaya hiç bakılmadı belki bu seferkinde bakar ona göre şekil alır süreç 🥵