ozlmnhl Oyagunaydin miniğin hıçkırıyor🙈🌸 benimde aynı günde 2kez oluyor amniyotik sıvısan yuttuğu için oluyormuş ama çok iyiymiş bebeğin emme reflexi gelişiyormuş 🙈😍🥰 yiycem yaaaa
Seymaa_ Ya hıçkırıkmıymış o bende diyordum kalp atışı gibi,saniyeleri düzenli nasıl pıt pıt oynuyorki diye
Oyagunaydin Benim ki daha 2 aylık 😁 sanmıyorum ya o yüzden olacağını sizinki kaç haftalıkken hıçkırık oluyor
izmirlih35 Oyagunaydin bende o ayda kalp atışı sanıp mutlu oluyordum hatta atmadığında korkudan doktora gittim 😊 ama doktor bu haftada bunub imkansız olduğunu bağırsak hareketlerini ya da nabzımı hissettiğini söyledi 🤷♀️😊
Gamzedngdn Oyagunaydin ahh hıçkırıyor minik kuşun son haftalarda o kadar güzel hissediyorsun ki günde iki üç kere canım kızım diye seviyorum hep o hıçkırırken ciğerleri ve emme refleksi güçleniyor 😁 30. Haftadan sonra hissettim ben çalıştığım için şimdi 39+2 deyim 😁
Gamzedngdn Oyagunaydin evet kuşum seninki olamaz galiba 😂 daha çok erken miniğin hıçkırması için sadece rahim büyüyor vücut değişiyor filan o yüzden hissettiğin hareketler olabilir 😁