Edizim06 benimde 3 haftadır geçmek bilmeyen kasintim var. Kasıntı diyip geçmeyin çok önemli hastalıkların işaretçisi. Bugün safra asiti için kan verdim gebelik kolestasindan korkuyorum yüksek çıkarsa bebeği alicaklarmis. El ve ayaklarimda başladı kaşıntı daha sonra kol ve bacaklarıma kadar dağıldı