Sonay benim ilk hamileliğim her şeyden korkar oldum zayıf biriyim ve hareketlerini daha da çok hissediyorum sanırım.bir de yerinde hiç durmuyor sıpa 😁 sanırım.son haftalar yaklaştığı için psiholojik olarak da aklım hep doğumda duruyor korku da cabası çok sükür geçiyor bu güne kadar da bir problemim olmadı 😊 çarşamba kontrolüm var o zaman 36+5 olucam o gün ilk drfa nst ye giricem tabi o güne kadar doğurmazsam 🙈🤣🤣