Umudunannesi Korkmanı gerektirecek bir durum yok canım.Evet sancı kısmı bir tık zor geçiyor bunu kimse inkar edemez.Ama dayanamayacağın bişey değil.Zaten marifet sancıyı çekmekte bence.Bebek zaten bir şekilde yolunu bulup geliyor ve senin bir kaç ıkınmanda kendini dışarı atıyor.Şimdiden bunları düşünüp strese girme.Yüzlerce binlerce kadın doğuruyor sen mi doğuramayacaksın aaa ☺️ Şöyle düşün ne kdr sancı çekersen çek hayattaki en kıymetli varlığına kavuşacaksın, ohhh mis gibi kokusunu içine çekeceksin.Bence değer 🥰 Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah kuzum