Egesra yok hayır. Ama kronik kabızlıgım vardı yıllardır, hamilelikte çok arttı ve oluşmaya başladı, mantar da hep vardı bende sürekli akıntı kaşıntı olurdu, dedigim gibi zeytinyağı ile cözdüm. Şuan ne kaşıntı ne akıntı var, yinede her gün 2 3 kere uyguluyorum mutlaka özellikle gece yatmadan