tambirseda Resmen tuvalette yasiyorum diyebilirim ve tabi surekli bir nefes darligi ile bel agrisi🙁 cok sukur ama az kaldi neyseki
BurcuUur Bel ağrısı vs tamam nefes darlığı da tamam ama benim bir de 3 4 gündür göğüşlerim sızlıyor adet olacak o zaman olur ya aynı öyle süt mü geliyor ki göğüslerime yaşayan var mı ?
Irmakveannesi GamzeDelikta ay evet oluyor baskı yapıyor sanki bebis kalbim.gumbur gümbür atıyor çünkü hemen oturuyorum yoksa yığılıp kalicakmisim gibi
GamzeDelikta Irmakveannesi geçer inşallah hepimizin sıkıntısıda ebe 8.ay bitsin 9 a girsin aşşagıya iner biraz rahatlarsın demişti bekliyorum inşallah geçicek
Sedaakmak Bizde 32+4 olduk bel ağrısı ve oturup kalkerken kasık ağrısı çekiyorum onun dışında oğlum ani hareketler yapınca canım acıyo geçecek bu günler az kaldı ☺☺