bstrdvn_ cidden çok şaşkınım ! Artık yediklermizden midir bilmiyorum çoğu gebede aynı sorun var. Bende de 2 haftalık gerilik var. Geç döllenme olmuş olabilir mi ? Belki ilerleyen haftalarda arayı kapatır. Bende yaklaşık 10 haftadır böyle ve arayı kapatamadım. Sürekli bebeğe yarayan şeyler yiyorum ama farketmedi sanırım zayıf olmayı tercih ediyor kuzum. Sen daha çok başındasın, arayı kapatır diye düşünüyorum. Yediklerine ve vitaminlerine çok dikkat et canım