Ozgecetindag İyi akşamlar bayanlar🙂 20+0 kızım ve ilk defa net bi fotosu oldu kızımın sizlerde durum nedir kaçıncı haftalardasınız :))
Gmzk8995 Ozgecetindag Bizde 25 +2olduk 🥰 ultrason geçen haftaya ait ama. Bizimde ilk defa gülerken bi görüntümüz var 😍😍🥰
GizemAykut Ozgecetindag Resim nasıl atılıyor bilmiyorum bizde kızımla 20+5 haftalık olduk inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🙏😊👣
Ozgecetindag Gmzk8995 oh maşallah cok tatlı bu minikler ya bizimki daha kücük 20 hafta ama yinede net cıktı parmagı burnunda tam oda burnu yamuk gösterdi ama olsun😅 bide gülüyorlar ya nasıl bi mucizedir🥰😍
yigitalpinannesi40 Ay masallah ben resim nasıl yükleniyor bilmiyorum hizliresime girdim ama çözemedim 😀Biz de 17+4 olduk bizim oğlan baya uykucu geçen gün kontrole gittik sadece ayaklarını salladı hafifçe biraz keyfine düşkün 😁🥰
Ozgecetindag yigitalpinannesi40 https://imgyukle.com/ buraya yükle canım yükledikten sonra resim üstüne basılı tut kopyala de buraya yapıstır gitsin bekliyorz paşayı🥰
Sevgiy Biz de 28+0 olduk bu da birkac gun onceki ilk net usg goruntumuz :) [url=https://hizliresim.com/6gTFLK][img]https://i.hizliresim.com/6gTFLK.jpg[/img][/url]
Ozgecetindag Sevgiy oy kurban olurum bal bal😍 maşallah kız bizimki daha kücük şekli tsm oturmadı teyzesi ama her hsli ile benim en güzel prensesim mercimekkende karpuzkende👧😍 bu balın haftasına gelsin atarım bende böyle😅🥰
Serpil51 Biz karanlık kağıttan başka bişey göremedik 34 hafta oldu doktora demeye çekiniyorum net isticem isteyemiyorum 😒
Gmzk8995 Ozgecetindag Ahh evet hemde ne mucize 🥰🥰 seninkide bir kaç haftaya daha da netleşir kuzum 🥰🥰 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallahh🙏🙏
Gmzk8995 Serpil51 Yok canım normal rutin kontrol sırasında alınan görüntü. Evet özel hastane 12. Haftadan beri bu sekilde alıyoruz ultrasonumuzu
Sevgiy Ozgecetindag evet canim ya ben de bu halini gorunce cok sasirmistim küçükken cok belli olmuyor büyüsün de atarsin annesi hayirlisiyla kucaklarimiza da alalim insalllah 😍
Ozgecetindag Sevgiy az kaldı yarıladık yolu hatta sen ceyrek finaldesin😅30 olarak bakarsak sana saglıkla dogsunlar gerisi boş 🥰