Medusafer yigitalpinannesi40 ben fethiyede yaşıyorum hemşireyim 4 yıl o hastanede staj yaptım kadinmdogum ve pediatri bölümlerinin önünden bile geçmenizi önermem
yigitalpinannesi40 Medusafer Ben esnaf hastanesine gül hanıma gidiyorum ama devlette ki mustafa gürhanı çok övdüler o yüzden aklım karıştı açıkçası sebebi nedir peki çok mu kötü?
Medusafer yigitalpinannesi40 mustafa gürhan bilmiyorum benim zamanında yoktu ben tercih etmem fethiye devleti en azından kadın doğum ve cocuk bölümleri için
yigitalpinannesi40 Siz hangi hastaneye gidiyorsunuz yada şuan bir hastanede çalışıyor musunuz önerdiğiniz bir doktor var mı?