Kızlar merhaba 😇 bende enfeksiyon çıktı fitil ve antibiyotik verdi doktorum fitili kullandım ertesi gün antibiyotik kullandım afedersiniz şimdi akıntım arttı peynir kesiği gibi ve hissedebiliyorum geldiği zaman o kadar çok bu durumu yaşayan var mı acaba neden oluyor böyle