Bissa Serpil71 bende 33 haftalığım talasemi taşıyıcısıyım doğumda bi sıkıntı olmuyo diye biliyorım neden korkuyorsunuz?
Hll3840mhmt Serpil71 taşıyıcılığın zararı yok inşallah size de zararı olmaz korkmayın sadece kan değeriniz biraz düşük oluyor 12 civarı gibi hamilelikte benimki 9.8 E düştü mesela