Herkese öncelikle iyi geceler 😇😇
2.5 yasında bır kızım var ısmı İpek Lina ve suan 24 haftalık bır kız bebege hamıleyım 😌😌
ilk kızımın ısmı cok uzun zaman onceden bellıydı ama ıkıncı prensesıme ısım bulamıyorum yardımıza ıhtıyacım var 🙂🙂
Duru dşünüyorum ismini ama yanına uygun soylerken akıcı olup anlamlı bır ısım bulamadım bana yardımcı olabılcek bır fıkrı olan var mı acaba 😉😉