Degisken Erdembaby günümüz aynı.ben iştahla yemek yemek istiyorum artık kusmamak istiyorum:( birde kolay yoruluyorum onun dışında sıkıntım yok yatarken rahat yatıyorum.
Tugceeeky 36+1 deyim bende. Nst de sancım çıkmadı hareketleri çok güzeldi iki gün önce bugün pek bir durgun sadece kolunu bacağını gerdiriyor başla hareket yok🙄 sizin bebeklerinizin hareketleri nasıl?
Mrvcnn Tugceeeky iki gündür benimde az hareket ediyor gece yatınca tam hissediliyor herkes normal diyor 🤷🏻♀️