Sızıntı mı akıntı mı bende de oluyor bende 35+4 haftalık hamileyim ama pantolonumu değil sadece çamaşırımı ıslatacak kadar oluyo akıntı son haftalarda daha sıvı oluyo diye okumuştum o yüzden çok üstünde durmadım ama endişelenmem gereken bi durum mu var acaba diye tedirgin oldum şimdi