Kızlar ilk gebeliğim ve etraftan sürekli bişeyler söylüyorlar. Yok normal doğur herşeyin yenileniyor. Rahim kendisini hemen topluyor diye. Kendin de gençleşiyorsun diye. Biri artık sezaryenler eskisi gibi değil diyor. İki günde kalkıyorsun diyor. Napsam bilemedim. Ayrıca hastanede altıma bez tutulurken annemin de kayınvalideminde görmesini istemiyorum napacağım?