Busemert ben normalde özele gidiyordum . Gelinimiz sağlıkçı kendisi ümraniye kadın doğumda yaptı gayet memnun kaldık odaları 2 kişilik sadece 2 hasta oluyo yan yana suan koronodan dolayı tekli olabilir ben sürekli kontrol için gidiyorum acilden direk bakıyolar temiz ve çok iyiler farklı 4 doktora gittim hepside cok iyiydi ki ben biraz mızmızımdır hiç canımı acotmadılar tavsiye ederim ben özeli bıraktım oraya gidiyorum artık 👍🏻👍🏻