39+0 da gelen minik erkeğim sabah kalktım sıcak suyla duşumu aldım kızlar giyindikten sonra ufak ufak suyumun geldiğini hissettim yani hissetmemeniz imkansız ben hep peçete koyduğum için yarim saatte bir ıslandı akşama doğru nişanım geldi ama evde çekmeyi tercih ettim benim saat 11 gibi artık şiddetlendi ben 4,5 cm açıklığım var dedim hastaneye gittim fakat sadece 2 cm açıklığım vardı o kadar ağrı 2 cm se 8,9 cm düşünmek bile istemedim hemen yatışım yapıldı odama indim ve bütün serüvenim orda başladı suyum daha patlamamıştı ben her sancı geldiğinde oturdum ve ıkındım açılması için saat 3 e kadar böyle devam ettim ve doktorum geldi boşuna kendini yorma doğumun sabaha karşı olur dinlen biraz dedi dinlenmek mümkün mü 2 cm de ölüyodum yatmayı denedim ve sanci yine geldi ayaklarımı karnıma doğru çektim ve yine ıkındım o anda suyum patladı ve gerçek sancıyı bu sefer hissettim avantajım Şuydu odamda arkadaşlarım ve ailem vardı bana çok destek oldular salgından dolayı kimseyi almazlar diye düşünmüştüm ama allahtan öyle olmadı suyum patladıktan sonra nstye bağladılar sancı 31,32 lere cıktı ama ben yine o sancıda bile ölüyodum açıklığıma bakmak için sancı odasına aldılar orda baya kustum ebe geldi ağrı kesici yapacağını söyledi bende hemşireyim ve ağrısı kesici vermeyeceğini suni sanci vereceğini bildiğim halde sesimi çıkarmadım artık kurtulmak istedim bidaha baktı ve açıklığım 8 cm di artık masadan kalkamazsın doğumun başladı kurtuluyosun dediler benim tek istediğim annemdi yanımda allah razı olsun soktular doğumuma o olmasaydı çok zor olurdu sanırım 1 saat içinde minik yavrumu doğurdum ne kadar zorlu bi süreç olsada bayılmayla ayılmayla ama o an dünyalara bedel onu ilk gördüğünüz ilk kokusunu içine çektiğiniz an dünyalara değişmem o anı benim en zor kısmımda dikiş oldu bayıldığım için doğumda bebeğin tam kafası gelirken ıkınamadim ve kesmek zorunda kaldılar makata kadar ne kadar dikiş atiyosunuz dediğimde doktorum allah ne verdiyse dedi zaten anladım 1 buçuk saat dikisim sürdü olsun yine minik yavrum herşeye bedel ❣