Kızlar 21+2 olduk bugün. Akşam bir anda adet ağrısı gibi ağrı geldi. İki üç dakika sonra karnımın iki yanında da inanılmaz bi kasılma ve ağrı hissettim nefes almakta bile güçlük çektim. 10 dakika sonra geçti ara ara gelmeye başladı. Şu an pek kalmadı ama korktum birde bebeğim normalden aşağıda demişti doktorum. Acile gittim fakat doktor her önüne geleni vajinal muayene ediyor. Açıklığına bakacam dedi bende tedaviyi reddettim. Burada bi kaç kişiden duymuştum açıklığına bakılanın kanaması oluyor vs. diye. Ne yapsam bilemedim yaşayan varmı yarın kendi doktoruma mo gitsem