Merhaba anneler,
5 haftalık hamileyim. Gebeliğimi öğrendiğim gün kanamam oldu ve progestan 200mg ilaç kullanmaya başladım. Doktor keseyi gördü değerlerin iyi ama ilacı kullanmaya devam etmem gerektiğini söyledi. Yerleşme kanamasını 10 gündür yaşıyorum. Daha uzuv yaşayan oldu mu bu gibi durumda nelere dikkat etmek gerekir ?