Merhaba anneler,
henüz 5 haftalık hamileyim. Yaklaşık 6 senedir hipertansiyon hastasıyım ve ilaç kullanıyordum. Gebelik olunca alfamed 250mg ilaca başladım günde 1 tane kullanıyorum. Bu ilacı kullanan anneler var mı ve bebeğe bir zararı oluyormu tansiyon yükseldikçe gebelik zehirlenmesi yaşanıyormuş bu nedir yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler 😊