SedaDmrk ben ilk kontrole gittiğimde son adete göre 6+1 dim ama doktor 5 haftaya uyumlu demişti keseyi ve bebeği görmüştük ama kalp atışı şuan duyulmuyor demişti bi sonraki hafta gittik 7+2 olmuştuk ultrasona göre 6+4 dü ama çok şükür kalp atışını o zaman duymuştuk şimdi 32 haftalık olduk darısı sana olsun 8 9 haftaya kadar duyulmaması çok normalmiş canım