Canım çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum benim de bebeğim küvezde yattı erken Doğum yaptm 50 gün yoğun bakımda kaldı bebeğim şimdi tam 1 haftadır evimizdeyiz rabbime şükürler olsun hiç üzülme sen dik dur ki bebeğinde güçlü olsun annelerini çok hissediyorlar o yüzden güçlü kalmak zorundasın derdi veren Allah şifasınıda verir rabbim sizi kavuştursun inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻