Daha önce iki kez 5 ve 7 aylık erken doğumla bebek kaybettim ilkinde rahşm yetmezliği dendi ikincisnde pıhtılaşma iki yıl aradan sonra tekrar hamileyim genetik sonuçlara göre enox4000 yazdı doktorum tecrübeli annelerden fikirlerini istiyorum çok tedirginim daha 6 haftalığız şuan