Handearslaann Nefes daralması yaşayan var mı 35 haftaya giricem sanki böyle her an ölecekmişim gibi nefesim kesilecekmiş gibi 🤦🏻♀️😂
Dmlyldz Handearslaann evet canım bende de var bende 35 haftalığım. Maalesef sıcaklardan dolayı dişimizi sıkmamız lazım 😔 ölüyorum gibi hissettiğim bile oluyor çoğu zaman. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
_Mrv_ Handearslaann 36dayım fenalardayım 🤣 otururken çok sorun yok da yatamıyorum bi kesiliyo yerimden fırlayasım geliyo ama tabi hamile fırlaması.. ağır çekim.
Handearslaann Dmlyldz vallaha çok kötü bişey ya gerçekten bende bazen ölmeyi bekliyorum tövbe yarabbim rabbim tez zamanda kurtarsın doğurunca rahatllıycaz biliyorum🙏🏻