Jeri Merhaba arkadaşlar ; 34+6 Haftalığım. Spinal sezeryan olan arkadaşlar tecrübelerinizi yazarsanız severek okurum❤️ Akıl vermek istediğiniz hususlar , şunu yap şunu yapma dediğiniz öneriler olursa çok sevinirim 🙏🏼
Cnnndr Jeri herşey çok kolay beni zorlayan sadece yürümek 3. Günümüz hala biraz zorlanıyoruz kalkarken
Seydakryl Jeri ben doğum yapalı bir ay oldu sadece bol bol yürü ne kadar yürüdün o kadar çabuk iyileşiyorsun ben bir hafta zorlandım yürümekte kesik yerim acıdı ama sonra geçti ve bol bol da su iç Allah kurtarsın 🤗
MutluAnnnecik Doktorlar hemşireler ne diyorsa onu yap sakin kalmaya çalış uyustururken acı hissetmiyorsun bi kac dakika içinde bebişin kucağında 😍😍 sonra dikis atilcak yarim saat icin de odana geciceksin ağrı kesicilerin vs zaten yapılıyor bi ağrı hissetmiyorsun eger fazla olursa hemşirelere söyle ☺️ bol bol yürü yürüdükçe iyilesiyorsun 🙂 şimdiden Allah kolaylik versin 😊
Jeri Esarikay ☺️ Baş ağrısı oldu mu ? Kime sorsam internetten okuduklarıyla yorum yapıp ayyyy sakın ondan yaptırma baş ağrısı çok oluyormuş diyor. İkinci sorum belden aşağısını ne zaman hissetmeye başlıyorsun ve yürümen gerekiyor ? İlk yürüme çok kötü çok acılı diyolar doğru mu? Bebeği emzirirken ameliyat yerine baskı oluyor mu? Ağrılar ne zaman diniyor ? Şimdilik bu kadar 🥰😂
Yaseminozel Yakamoz-1990 o kişisel canım uyuşukluğun geçince ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk iyileşirsin
Yakamoz-1990 Hastanede yapılan ağrı kesiciler genelde yeterli oluyor mu yoksa eve gelindiğinde de kuvvetli ağrı kesicilere ihtiyaç duyuluyor mu?
Zeynepnurlu Yakamoz-1990 ben kaç doz dikloren vuruldum hatırlamıyorum bile eve geldikten sonra.ama bunlara takılma herkesin ağrı eşiği farklıdır.
Yaseminozel Yakamoz-1990 etkili zaten eve geçince bi kaç güne hafif ağrıların oluyor bi 10 güne tamamen geçti bende
Seydakryl Yakamoz-1990 hastanedekiler bana yetti doktorum evde kullanmam için parol verdi hiç içmedim
Yakamoz-1990 İğne yapıldıktan ne kadar süre sonra hissiyat geri geliyor? Ameliyathaneden sedyeyle mi odaya taşınıyorsunuz? Hani çarşaftan 4 kişi tutup hoop diye yatağa geçiriyor falan öyle mi oluyor yoksa odaya geçildiğinde ayağa kalkabiliyor musunuz?
Yaseminozel Yakamoz-1990 😁 iğneyi anestezi uzmanı yapıyor ameliyat bitip odaya geçince anca bi iki saate etkisi geçmeye başlıyor. Aynen öyle sedyeyle geliyorsun canım hopppp yatağa😁
Seydakryl Yakamoz-1990 odaya geçtikten iki saat sonra uyuşukluğum gitti ameliyathane de sedyeye koyuyorlar ve odana öyle gidiyorsun ben öyle gittim belki hastane hastane farklılık gösterebilir
Yakamoz-1990 Yattığın yerden doğrulurken oturur pozisyona geçerken vs illaki bir yardımcıdan desteğe ihtiyaç duyuluyor mu?
Yaseminozel Yakamoz-1990 tabikide biri seni tutuyor beraber kalkıyorsun ilk kendin kalkman zor oluyor
Yaseminozel Jeri yani bi ameliyat geçiriyorsun strese bağlı olabilir bende baş ağrısı olmadı kişisel olabilir. Ameliyattan bi kaç saat sonra geçiyor uyuşukluk ilk yürüyüşte ağrı oluyor elbet ama dayanılmıycak kadar değil. Hayır baskı olmuyor sadece doğrulduğun İçin biraz ağrıyor ama bebek küçük oluyor baskı yapmıyor 🤗 bir kaç güne azalıyor ama kişisel ben sağlık ocağına yürüyerek girmiştim 5. Gün yokuş yukarı🤗😁
Esarikay Jeri ben hiç baş ağrısı yaşamadım. Belime yapılan ignegi hissetmedim bile bu arada. Doğum hamileliğin en kolay basamagiymis dedim. Tam olarak 4 saatte uyusuklugum geçti. O sırada 1 tane ağrı kesici yaptılar bı daha gerek duymadım. Şiddetli bir ağrım olmadı. İlk ayağa kalkış benim için zor olmadi. Tek başıma kalktım tüm gece yürüdüm bebeğimi alıp kendim emzirebiliyordum. Yan koyup emzirdim dikis yerime baskı yapmadı. Korkulacak hiç birşey yok merak etmeyin😊
RuzgarsMommy Baş ağrısı herkes de oluyor mu acaba en cok onu merak ediyorum ve korkuyorum yoksa yapilmasi edilmesi önemli değil ama sonra uuzn süre baş ağrısı çekmek cok kötü
Yaseminozel RuzgarsMommy ben bir genel anestezili doğum, bir spinal hemoroid ameliyatı ve yine spinalle 2. Doğumumu yaptım. Genel anestezide ağrıyla uyanıyorsun ve çok zorlanıyorsun herşeye baş ağrısı onun yanında hiç dersin😁 ama spinallerimde öyle bişey yaşamadım bi kaç ay bel ağrısı oldu şuan 3. Yü doğuracak kadar hazırım yani🤣( 30 haftalığız) önemli olan pozitif düşünceyle o hastaneye girmek neyi nasıl düşünürsen onu yaşarsın canım
Rananur RuzgarsMommy baş ağrısını geçirmenin tek yolu bol bol kafein almaktır yani çantanıza ikisi bir arada nescafe falan koyun ve doğumdan sonra için bol bol doktorlar da bunu öneriyor bende öyle yapacağım 😊 bide bitter çikolata çok iyi geliyormuş deneyip göreceğiz