Evet benimde bütün haftalarim dogum hikayeleri okumakla gecerdi sonunda bebegim 13 gunlukken yazmak nasip oldu çalışan bir anne olarak 3 4 gun boyunca surekli bir bobrek ağrısı cektim sezeryanima tam 1 haftamiz vardi 15 hazirana gün vermisti doktorumuz fakat kontorle gittigimizde nst de 3cm aciklik ve sancim vardı benim kalp rahatsizligimdan dolayi mecburen sezeryan ile sozlesmistik doktorumuzla neyse,canımız doktorumuz baktigi gibi kontroldee yarin hemen seni almalıyım dedi sancin varsa zaten riskli bir gebelik yasadigim icin biraz daha bekliyorduk aslinda şükür ki 37+4 e kadar geldikk minnosumlaa esimle cok heyecan yaptik yarin alicak diye doktorumuz hazirlandik eve gelip hemen cantayi falan kontrol ettik son seyler yapildi sabah hemen uyanip duşumuzu aldık sonra yola çıktık saat 10 da aldilar 10.15 de guzeller guzeli prensssimj gordugum o ann cokk muhttesm bir andi tarif edilemez gercekten cok kucuktu prenses kızım anestezi doktorumuzda göbek adini zeynep koydu tesadufki benimde gobek adim zeynepti anne kiz zeynep olduk sonra minigimi ebemiz yanagimaa getirdii ahhh o ann sicaciktii minigimmm cokk guzel kokuyorduuu prensesimmm sonra dikildikkk ettik odaya gectik sonraa benim herseyimmm prenses kızım geldi 3340 grm 51 cm dogdu prensesim sindi 13 gunluk oldukkk mezun oldukk bizdee herseyy cok guzeldi happy momm 🤗🤗😊💐❤