Btl123-- Merhaba Hanımlar 23 haftalik hamileyim suratta leke yada buna benzer şeylerin oluşmaması için hangi kremleri tavsiye edersiniz.Tesekkurler.Evlatlarimizi sağlıkla vaktinde kucaklarimiza alırız Allahın izni ile
Mervecankurtt Btl123-- yüzüm için biolog leke kremi kullanıyorum canım çok guzel nemlendiriyor çatlak için de mustela kullanıyorum:)
Btl123-- Mervecankurtt biolog bende duydum arastiayim o halde mustela çatlak onu bulamadım bi türlü fotosu var mıdır acaba
Demircimom Mervecankurtt güneş kremi olarak roc marka kullanıyorum henüz leke olmadı umarım olmadan atlatırız 🥰
Glsah- Canım bio-oil çatlak kremi çatlaklara iyi geldiği ve yüzede uygulandığı lekeleri yok ettiğini duydum araştırdım doğru ama henüz almadım almayı düşünüyorum dediğimi bi araştır istersen
Remziye02 Bende leke vardi zaten suan roc leke karsiti gunes kremi aldim bide biolog basladim bakalim ama hic onemli degil lekelerim yeterki saglicakla bebeklerimizi kucagimiza alalim sonra hallederim ben o lekeri😂