Aslihansan Mucizem0121 bende Elif istiyordum eşim ikinci bi isim daha koyalım dedi Elif Sena düşünüyoruz bizde değişmezse ☺️
Zgkslnclk Mucizem0121 Aysima kızımın adı ilk duyduğumda kızım olursa adını koyacağım demiştim şimdi 5 yaşında herkesten çok içiniz hangi isme dağa sıcak ise onu koymanızı dağa çok tavsiye ederim
Didi6 Mucizem0121 Elif + yanına bir isim akımı bana hoş gelmiyor. Çok baydı artık. Aysima güzel 🌸 Nursima, Simanur, Nursena isimleri de güzel 💖
Mucizem0121 Esim elif isimini cok seviyor ama ceverimizdeki bikac kisi elif ismine demode dedi buda beni etkiledi acıkcası karasız kaldım
kar_kristali Aysimayla hemen hemen aynı anlamda olan mahinur da hoşuma gidiyor benm Mahinur=ayın nurlu ışığı,ay gibi nurlu güzel anlamında
Aslihansan Duyguyusuf benim için de öyle ama eşim sena yı da çok istiyo kıramıyorum ☺️ Elif ve Zeynep’in modası hiç geçmiyo ☺️
Duyguyusuf Aslihansan kızım olursa Elif ismini koyarım inşallah ben ismi sade seviyorum ama teyzemiz de Elif Bade diyor fikir olur belki🥰