Mervis60 Afiyetle iç, ohh benim yerime de iç, çünkü ben sabah içtim yine olsa yine içerim ama tutuyorum kendimi 🙊 Şaka bir yana benim doktorum günde 1 fincan rahatlıkla içebilirsin dedi, benim her gün kahve keyfim var vallahi içerken çok mutlu içiyorum eminim bebeğimde çok mutlu oluyodur 🤩 İlk 3 ay çok tiksinmiştim halbuki eeeen sevdiğim şeydi ama 2. trimester da tekrar içme isteğim geldi çok şükür 🥳 İçin yani bence bir şeycik olmaz inşallah 🐣