MiniKaya Pnryksl06 sanki kiraz çekirdekli olan daha iyi gibi gaz giderici olduğu için bebeğin daha rahat uyur
Mihre Pnryksl06 5 ay kadar sevi bebe kullandım.Büyüdükçe kayıyorlar ama ona çare yok,ayak kısmında ki koruma asla işe yaramıyor.
MiniKaya Pnryksl06 ozaman iyice araştır canım ☺️ Kiraz çekirdeğinin bebeklere çok iyi geldiğini duymuştum onun için söyledim ben ama evet uzun süreli yatmada belki bebişi rahatsız edebilir 🥺
Edsn Bu reflü yatağının beyaz olanından ben de aldım bebeğim doğunca kullanacağım inşallah ama böyle beyaz haline mi yatırıyorsunuz yoksa üzerine bir şey sermek gerekli mi?
Hazalperi Pnryksl06 bende bunlara bakıyordum galiba ilk resimdekini alacağım yorumları çok fazla ikinciye göre daha konforlu geldi
Pnryksl06 Hazalperi Mavi olan mı bende onu alcam galiba babynest gibi kullanılır hem yandaki tutma yerleri sayesinde ama ayak kısmında yastık yok kayma olur mu bilmiyorum
Sldynr Pnryksl06 canım ablam patron bebekten almıştı çok memnun kaldı onlar bende ablamdan alacağım onu fasülye yatak diyede geçiyor linkini attım en azından araştırmak istersen onuda farklı bir fikir olur https://www.patronbebek.com/urunler/fasulye-yatak/16252/buyuk-boy-fasulye-yatak-pofuduk-kuslar
gokcecan Pnryksl06 burda bi arkadaş sevi bebeden aldığı reflü yatağının koktuğunu hatta havalandırma yaptığı halde gitmediğini söylemişti. Hatta şaşırmıştım ben nasıl kokar diye. Bence git mağazaya bi kokla. Ben korktum.