Kızlar, kürtaj sonrası üç ay boyunca adetim hep 34. Günde oldu. Geçen ay 42.gün adet oldum bu ay döngümün 45.günümdeyim adet olamadım. Testim geçen hfta yaptığımda silikti iki test üçüncü testte hiç bişey yoktu. Adet olamıyorum düzensizliğe mi giriyorum havalardan mıdır 😓 evde durdukça kafamda sürekli bu şekilde sıkıntılar dönüyor kürtajdan sonra herşeyden nem kapar oldum 😢