Sera34 Bugün detaylı vardı doktor ufak bir nokta kadar parlaklık gördü başına gelen varmı? Önemli midir
Tgcy Sera34 sanırım bütün bebeklerde var bizdede öle bişi dedi ama sorna üstünde durulmayı gerek görmedi unut gitsin dedi🤣 unuttm bende🥰
turunculuanne Sera34 her 10 bebekten 3ünde oluyor demişti doktor, bana da var dedi.. doğuma yakın zamanla kayboluyormuş
Hatice97 Sera34 Canım bende 2 hafta önce girdim detaylıya benim doktorum da dedi kalbinde parlaklık var bebeğin ben tabi sordum kötü bişey mi diye doktorum tek başına kötü değil takip edelim dedi hatta benim kızımda da vardı sorun olmadı dedi bende öyle rahatladım biraz
aselarzum35 Sera34 canım benim kızada dendi senin ile aynı haftada 34 gün önce doğum yaptım , maşallah 🧿 kızımda hiçbirşey kalmamış , doğuma kadar kapanıyor merak etme , endişe edip , gebeliğini zehr etme kendine 💕💕
gokcecan Sera34 bende de delik vardı. 20.haftada detaylıda demişti. 24.hafta kontrolümde görünmedi. zaten demişti büyük ihtimal geçecek, geçmezse de 1yaşına kadar kesin geçecek korkma demişti
gokcecan -Minnaklarin-annesi- 1mm dedi. Boyutundan çok kalbin neresinde olduğu önemli o da önemsiz yerde dedi. Doğduğunda üfürüm duydum derse dr korkma diye uyarıyorum diye açıklama yaptı
gokcecan -Minnaklarin-annesi- hemen karamsar olma. Ben bulunduğum şehirde prof buldum kalp dr u buldum. Detaylı taramaları aminiyosentezi vs reddettim. Nasılsa müdahale edilmicek bebeğimi üzmek istemedim. Ve nasıl güzl beslendiysem bebeğim çok iyi gelişti içimde. Hasta olan bebekler gelişemezmişde. Sen moralini yüksek tut ve beslenmene dikkat et. Allah dert verip aratmasın. İnş iyi doğacaklar.
-Minnaklarin-annesi- gokcecan bende sıvı aldırmadım şimdiye kadar hiç kalpte delik vs görünmemişti ilk defa özele gittim bir dünya şey saydı sıvı aldırmak istemiyorsan 3100 euro ya tahlil yapalım vs dedi hamileliğim zehir oldu ne kalbin neresinde olduğunu ne de kaç mm olduğunu söylemedi 😔
gokcecan -Minnaklarin-annesi- o zaman çok güzel para tuzağı kurmuş sana. Malesef her dr dürüst değl. Eğer imkanın varsa başka dr a git ya da detaylını iyi bi radyoloji uzmanına yaptır.
-Minnaklarin-annesi- gokcecan yeter ki para tuzağı olsun da çocuğum sağlıklı doğsun hastaneye gitmekten korkar oldum önceden her hafta gitmek isterdim şimdi ayaklarım geri geri gidiyor 😔
gokcecan -Minnaklarin-annesi- öyle deme. Bu evlatlar bize hediye. Allah korusun eğer varsa çaresini bulmak lazım. Öncelikle perinatoloji bölümüne gitmeni öneririm. Sonra doğumdan sora gideceğin çocuk kalp dr larını bul. Eğer antalyadaysan sana bulduğum tüm dr isimlerini verebilirim. Perinatolojide de antalya da mehmet şimşek çok iyi bi dr. Gece 1e kadar hasta bakıyo muayene 500tl. Ama adam gibi adam doktor gibi doktor
-Minnaklarin-annesi- gokcecan Antalya da değilim canım bugün devlette Bi doktora gittim kalp için bişeyler söylemeye daha çok erken önemli olan son haftalarda ortaya çıkan sorunlar dedi içimi rahatlattı azda olsa 🤲🏻