May18 Kızlar sabah aksam kesin hıssedıyrm bebegı ama gun ıcınde cok nadır 2 3 kez yanı topla. 5 6 kez maksimum hıssedıom ya bebegı cok da kuvvetli degıl ya normal mi ki bana biraz az gelıyor 😥
Tsknaltunts May18 canım gayet normal 27deyim ben bile az hissediyorum endişe etme iyidirler inşallah 😊
Pamukkiz May18 ben de 25+6 yım 24 te cok hareketliydi 25 e girdik yavaş yavaş azaldı artık bugun gittim doktora dayanamadım. Her şey güzel bu haftalarda cok kuvvetli bekleme zaten gun içinde bir kez bile hissetmen yeterli dedi
May18 Tsknaltunts Esraibo1998 ne bileyim ya sonra buyudukce yeri azalacak az kıpırdıcak dıolar e daha 25 haftada ben cok az hıssedıom ıstiom gum gum oynasın dıom acaba ıyı mı neden sureklı uyuyo sureklı oynasın diye meyve tatlı da yemek ıstemıom
Esraibo1998 Canım ara ara oluyor öyle dün gündüz çok güzel hissetim akşam hiç hareket etmedi ister istemez insan şüphe ediyor bebek büyüdükçe hareketleri kısıtlı oluyırmuş