Kızlar adetime daha 1 hafta var gebe olup olmadıgımı bilmiyorum fakat olursam diye de simdiden saçlarımı boyatayım diyorum. Dıs cekim hastane cekimi olacagı icin.Simdi boyatırsam herhangi bir sorun yasar mıyım boyatayım mı boyatmayım mı bilemedim ???