Asilaymomm Kızlar bugun tam 28 haftalık olduk. Demn ayakkabımı gıyıyım dedım ayakkabı ayagıma girmedi resmen ayaklrm şişmiş. Normal mi bu haftalarda ayak şişmesi?
Wonderanne Asilaymomm benim 20den beri ödem var 31 32den sonra ayaklarım şişti 35+3uz daha da şişti doktor hareketsizlikten dedi belki de ondandır baya erken şişmesi icin
Dmlyldz Asilaymomm biraz yürüyüş yap canım akşamları serinlikte, birde tuz yeme. Ben 35 haftalığım hiç şişlik yok ellerimde ayaklarımda alyansım bile hala oluyor parmağıma
Gldn7 Asilaymomm bndede oldu ayak şişmesi 3 haftadır var suan 29 haftalık oldum ayakkabı olmuyo zaten 40numaraydı ayagım🤦♀️🤪
Asilaymomm Wonderanne erkenmi yanı? Baska sıkntı olablrmı bu şişliğin. Öğlen balık yemiştim 2 sat once de yogurt yedim aklıma o gelıor ondan kaynaklı olamaz demi
Wonderanne Asilaymomm yani sanmam ondan olsun tansiyon sıkıntın falan oldu mu hiç ödem var çok deyince benim idrarda protein bakıldı çünkü tansiyon riskim vardi
Nargiss Asilaymomm hayir erken diyil bende de wiwdi 26 haftasindan bu yana bende wuan 28+3haftadayim.Doktorum normal soyledi.Her insan bedeni ayni diyil.Korkuli birwey diyil.
Asilaymomm Wonderanne hayır her kontrlm de doktor tansynma bakıodu ıyı dıodu. Bugun cok fazla ayakta durdum acaba ondan dolayı olablrmı cok tırstım ya ☹️😔
Wonderanne Asilaymomm evet olabilir çok ayakta durmak yapıyor ayaklarını yükseğe köy dinlen bol su tüket tuzu kısıtla bende çok ayakta durunca balon gibi oluyor
Asilaymomm Dmlyldz her aksam mutlaka 20 25 dk yuruorm aslında ama bugun cok cok ayakta durdum bde aksam yuruyus yaptm ondn sonra oldu gbı sankı blmyorm. Insallah normaldır bu durum
Luna22 Asilaymomm ben 26 haftalığım 24 den beri şişiyor cok şükür bi sıkıntım yok ödemden kaynakli olabilir sicaklarda etkiliyordur cok ayakta durmak ayaklari sarkitarak oturmak etkiler. Tabi siz yinede en kisa zamanda böbrek icin doktorunuzla görüşün ne olur ne olmaz.
Shr1530 Asilaymomm canım ben 25+2 oldum ayaklarımda ödem var ilerisini şuan düşünemiyorum ayakkabılarım bana olmuyor