Fatima1996 Merhaba ben 36cı haftadayım 2-3gündür sağ göğsümden akıyor sütüm sanki biraz katı bişey bugun fazla aktı elime deydi yapışqan kıvamsı oluyomu siZdede?
Blcns Fatima1996 ben De bakıyorum bazen tshirtümün göğüs kısmında ıslaklık oluyor. Kolostrum sütü deniliyor sanırım çok önemliymiş bebek için. İnşallah bol bol sütümüz gelir de Bebişlerimize içiririz 🙏
rabiaagenncc İlk gelen süt asla sıkmayın sağmayın sarı yapışkan çirkin bir yapıda olur ama bebeğin ilk antibiyotiği derler kesinlikle bebeğe içirin çok faydalı sonra 4 5 gün sonra benek emdikçe süt durulaşıyor