Merhaba kızlar bugün çok üzüldüğüm birşey oldu 32+5 günlük hamileyim şu ana kadar bütün herşeyim normaldi hiçbir şekilde bir olumsuz birşey yaşamadım hatta doktorum herşeyin çok güzel gayet iyi demişti 4 gün önce doktor kontrolüm vardı o zaman da gayet iyiydik ertesi gün bel ağrım başladı ama ben hayatımda boyle bir bel ağrısı çekmedim 3 gündürde şiddetli bir şekilde ağrı devam ediyodu aynı zamanda vajinada 3 gündür geçmek bilmeyen bir baskı vardı yürümekte bile zorlanıyordum bugün sabah doktoruma mesaj attım ve durumumu anlattim o da hastaneye gidip nstye bağlanmam gerektiğini söyledi ve nst de sancım çıktı bebegimin de biraz aşağıya indiğini söyledi bana kasılmalarımı durdurucak ilaç verdi 3 gün sonra kontrole çağırdı ilaçlar etki göstermezse ciğer geliştirici iğne vurucağını o da işe yaramazsa hastanede kalmam gerektiğini söyledi. Başına böyle bir olay gelen ve bunun sonucunda neler olduğunu yazarsanız sevinirim. Benim için lütfen dua edin sağlıklı bir şekilde yavrumu kucağıma aliyim